Читання
Підручник «Хрестоматія» (на сайті класу в електронному вигляді) — ст.54-57, 68-71 читати, переказувати.
Вивчити напам‘ять вірш:
«На зеленому горбочку…»
Леся Українка
На зеленому горбочку,
У вишневому садочку,
Притулилася хатинка,
Мов маленькая дитинка
Стиха вийшла виглядати,
Чи не вийде її мати.
І до білої хатинки,
Немов мати до дитинки,
Вийшло сонце, засвітило
І хатинку звеселило.
Математика
Вивчити таблицю множення числа 3.
З таблиці множення перетворюємо в таблицю ділення на 3.
Наприклад, 12:3 буде 4, бо 4 помножити на 3 буде 12.
Виконати на двойних аркушах (не в зошитах) з підручника:
приклади №629, 634, 640, 643;
завдання №642, 644;
задачі №632,633
Увага! Умова :
Повторюємо правило перед задачею: ЩОБ ДІЗНАТИСЯ СКІЛЬКИ БУЛО СПОЧАТКУ, ПОТРІБНО ПОВЕРНУТИ НАЗАД, ДОДАТИ!
Повторити вивчені правила: ст. 104, 106, 107, 109.
Українська мова
Готуємося до мовної теми ( контрольної роботи). Пишемо на подвійних аркушах ( не в зошитах).
Що таке речення?
а)текст ; б)слова; в) закінчена думка.
Що таке речення?
а)букви ; б)закінчена думка; в)слова.
Яке дане речення за метою висловлювання?
Взимку їжачок спить у лісі під хмизом.
а)питальне; б)спонукальне; в)розповідне;
Хто любить читати казки ?
а)питальне; б)спонукальне; в)розповідне;
Склади речення зі слів. Підкресли головні слова.
- ковдрою, укрив, сніг, землю, пухнастою.
2. прозора, вкрила, річку, крига.
В кінці кожного речення постав потрібний знак.
Як гарно в лісі А скільки тут грибів Он майнула білка Куди вона зникла Де її дупло А ось летить павук Куди він летить
В кінці кожного речення постав потрібний знак.
Сидить соловей у густій зелені серед дерев Добре йому у рідному лісі А ось і пісню почав витьохкувати Про що співає соловейко Вслухайся у чарівні переливи
Встанови зв’язок слів у реченні.
Сонячне проміння торкнулося землі.
Проміння (що зробило ?) _______________ ;
Проміння (яке?) _____________________ ;
Торкнулося (чого?) _____________________ .
Встанови зв’язок слів у реченні.
Сніг блищить ясним кришталем.
Сніг (що робить ?) _______________ ;
блищить (чим?) _____________________ ;
кришталем (яким?) _____________________ .
Склади речення за схемою:
Як ?——-Що робить?———-Що?———Який?
Склади речення за схемою:
Який ?———Хто?———-Що зробив?———Коли?
Природознавство
Готуємося до контрольної роботи
http://ru.calameo.com/read/0021098097b43038601db
https://drive.google.com/file/d/1C2BeyF0Y5FBFE3wpeBDGmHL-QpoRH7UY/view?usp=sharing