Фев 04

Завдання на карантин

Читання

Підручник «Хрестоматія» (на сайті класу в електронному вигляді) — ст.54-57, 68-71  читати, переказувати.

Вивчити напам‘ять вірш:

«На зеленому горбочку…»

Леся Українка

На зеленому горбочку,

У вишневому садочку,

Притулилася хатинка,

Мов маленькая дитинка

Стиха вийшла виглядати,

Чи не вийде її мати.

І до білої хатинки,

Немов мати до дитинки,

Вийшло сонце, засвітило

І хатинку звеселило.

Математика

Вивчити таблицю множення числа 3.

З таблиці множення перетворюємо в таблицю ділення на 3.

Наприклад, 12:3 буде 4, бо 4 помножити на 3 буде 12.

Виконати на двойних аркушах  (не в зошитах) з підручника:

приклади №629, 634, 640, 643;

завдання №642, 644;

задачі №632,633

Увага! Умова :

Повторюємо правило перед задачею: ЩОБ ДІЗНАТИСЯ СКІЛЬКИ БУЛО СПОЧАТКУ, ПОТРІБНО ПОВЕРНУТИ НАЗАД, ДОДАТИ!

Повторити вивчені правила: ст. 104, 106, 107, 109.

Українська мова

Готуємося до мовної теми ( контрольної роботи). Пишемо на подвійних аркушах ( не в зошитах).

Що таке речення?

а)текст ;    б)слова;     в) закінчена думка.

Що таке речення?

а)букви ;    б)закінчена думка;     в)слова.

 Яке дане речення за метою  висловлювання?

Взимку їжачок спить у лісі під хмизом.

а)питальне;    б)спонукальне;     в)розповідне;

Хто любить читати казки ?

а)питальне;    б)спонукальне;     в)розповідне;

Склади речення зі слів. Підкресли головні слова.

  1. ковдрою, укрив, сніг, землю, пухнастою.

 2. прозора, вкрила, річку,  крига.

В кінці кожного речення постав потрібний знак.

Як гарно в лісі   А скільки тут грибів   Он майнула білка Куди вона зникла   Де її дупло   А ось летить павук       Куди він летить

В кінці кожного речення постав потрібний знак.

Сидить соловей у густій зелені серед дерев   Добре йому у рідному лісі   А ось і пісню почав витьохкувати   Про що співає соловейко  Вслухайся у чарівні переливи

Встанови зв’язок слів у реченні.

Сонячне проміння торкнулося землі.

Проміння (що зробило ?) _______________ ;

Проміння (яке?) _____________________ ;

Торкнулося (чого?) _____________________ .

Встанови зв’язок слів у реченні.

Сніг блищить ясним кришталем.

Сніг  (що робить ?) _______________ ;

блищить  (чим?) _____________________ ;

кришталем (яким?) _____________________ .

Склади речення за схемою:

Як ?——-Що робить?———-Що?———Який?

Склади речення за схемою:

Який ?———Хто?———-Що зробив?———Коли?

Природознавство

Готуємося до контрольної роботи

http://ru.calameo.com/read/0021098097b43038601db

https://drive.google.com/file/d/1C2BeyF0Y5FBFE3wpeBDGmHL-QpoRH7UY/view?usp=sharing  

 

Добавить комментарий