Увага! На завтра принести 2 чистих зошити в клітинку та 2 чистих зошити у косу лінію. Підписати прізвище олівцем.
Всі діти переходять на письмо кульковою ручкою.
Сьогодні на уроці
Навчання грамоти : буква Ч, закріплювали навички звуко-складового аналізу слів, читали слова, скоромовки, закликаночку (буквар, стор.88-89), вчилися писати букву Чч, працювали в зошиті «Малюй –пиши №2» (стор.46).
Бажано читати слова, текст (буквар, стор.88-89), вивчити закликаночку ( стор. 89), закінчити роботу в зошиті з друкованою основою на стор. 46.
Математика : повторювали назви чисел при додаванні та відніманні; розв’язували задачі вивчених типів; повторювали таблиці додавання та віднімання від 1 до 5; працювали з підручником ( стор. 72).
Русский язык :
Желательно выучить стихотворение о зиме.
Снежок
Снежок порхает, кружится,
На улице бело.
И превратились лужицы
В холодное стекло.
Где летом пели зяблики,
Сегодня — посмотри! —
Как розовые яблоки,
На ветках снегири.