Сьогодні на уроці
Навчання грамоти : закріплювали знання про букву Ш та звук, який вона позначає; вивчали букву Цц «це» працювали за букварем стор. 112-113 та в зошиті «Малюй-пиши» на стор. 58-59.
Читати буквар на ст. 112-113. Ст. 111- вивчити вірш «Кожушок». У робочий розданий зошит з навчання грамоти списати скоромовки з букваря на ст. 111, 113; прописати рядочок маленької та рядочок великої букви Цц.
Математика : працювали над темою «Маса. Кілограм».
Бажано повторити таблиці додавання та віднімання, у додатковому зошиті переписати та розв’язати:
Задача
Петрик на уроці математики розв’язав 7 прикладів, а Сергійко — на 4 приклади менше, ніж Петрик. Скільки прикладів розв’язав Сергійко?
Записуємо слово «Задача» на 11 клітинці праворуч. Коротку умову:
Петрик — 7 пр.
Сергійко — ?, на 4 пр.‹
Дію та відповідь ( 3 приклади розв’язав Сергійко.)
Див. класну роботу!