Фев 04

03.02

Сьогодні на уроці

Навчання грамоти : закріплювали знання про букву Ш та звук, який вона позначає; вивчали букву Цц «це» працювали за букварем стор. 112-113 та  в зошиті «Малюй-пиши» на стор. 58-59.

 

Читати буквар на ст. 112-113. Ст. 111- вивчити вірш «Кожушок». У робочий розданий зошит з навчання грамоти списати скоромовки з букваря на ст. 111, 113; прописати рядочок маленької та рядочок великої букви Цц.

 

 

Математика : працювали над темою «Маса. Кілограм».

 

Бажано повторити таблиці  додавання та віднімання, у додатковому зошиті  переписати та розвязати:

rid6

Задача

Петрик на уроці математики розв’язав 7 прикладів, а Сергійко — на 4 приклади менше, ніж Петрик.  Скільки прикладів розв’язав Сергійко?

Записуємо слово «Задача» на 11 клітинці праворуч. Коротку умову:

Петрик — 7 пр.

Сергійко — ?, на 4 пр.‹

Дію та відповідь ( 3 приклади розв’язав Сергійко.)

Див. класну роботу!

Добавить комментарий